صفحه اصلی/اخبار/حلول ماه مبارک رمضان،بهارقرآن و ماه ضیافت الهی بر همگان مبارک باد
دکتر حبیب اله رضائی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب طي پيامي سال جدید را تبريك گفت دکتر حبیب اله رضائی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب طي پيامي سال جدید را تبريك گفت (تعداد بازدید : ۶۳۳)

در اين پيام آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

  «یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر الیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال»

به نام خداوندی که بدیع است و هر روز و هر لحظه خلقی نو  و نوروزی جدید می آفریند .

بهار، فصل تسبیح آفرینش و فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است و به یمن انفاس قدسیه الهیه، دامان طبیعت به زیورگل و ریحان و عبیر آراسته شده تا نوید سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشته و این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد.

نوروز یعنی شکوفایی طبیعت که نشانه زیباطلبی خداوند و یادآور واقعه بزرگ رستاخیز است، به ما می آموزد که با تغییر در طبیعت، خود را تغییر دهیم و با نو شدن سال، افکار نو و رفتار نو داشته باشیم.

اینجانب فرا رسیدن این بهارشکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است و همچنین تقارن سال نو با بهار قرآن  را به اعضای محترم تعاونی مصرف (بازنشستگان ، شاغلین) همکاران خدوم و پرتلاش  هلدینگ ، شرکت های تابعه و خانواده معزز آنان تبریک عرض نموده و از آستان حضرت احدیت سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار را مسئلت می‌نمایم .

 امیدوارم سال جدید درسایه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وتلاش در جهت تحقق شعار سال ، سالی پرخیر و برکت برای کشور عزیزمان باشد .

 

حبیب الله رضایی

مدیر عامل 


تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
منبع :


نظرات:

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب می باشد
طراحی سایت  از پارسیان مهر