صفحه اصلی/اخبار/پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) روز مرد و گرامیداشت مقام پدر
پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) روز مرد و گرامیداشت مقام پدر پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) روز مرد و گرامیداشت مقام پدر (تعداد بازدید : ۴۸۶)

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب دکتر حبیب اله رضایی  طی پیامی، فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی (ع) روز مرد و گرامیداشت مقام پدر را تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدارا                  که به ماسوا فکندی همه سایه هما را
دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین                   به علی شناختم من بخدا قسم خدا را

فرارسیدن سیزدهم ماه رجب سالروز میلاد باسعادت نور پر فروغ آسمان  امامت   ،  مظهر شجاعت و انسانیت ، بزرگ مردی که در خانه خدا چشم به جهان گشود و در خانه خدا نیز به رستگاری رسید را تبریک عرض می نمایم.

امام علی(ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتارو رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است. بی شک آن حضرت ، بهترین الگو برای جهانیان است .

ان شاء الله بتوانیم به مصداق حدیث شریف حضرت فاطمه زهرا (س) که میفرمایند:"انَّ السَّعیدَ، کُلَّ السَّعیدِ، حَقَّ السَّعیدِ مَن أحَبَّ عَلِیاً فی حَیاتِه وَ بَعدَ مَوتِه؛همانا سعادتمند کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دوران زندگی و پس از مرگش دوست داشته باشد". رهروان صدیق و محبان واقعی برای آن امام همام باشیم.

اینجانب طلوع دل انگیز خورشید فروزان مولی الموحدین حضرت علی (علیه السلام) روز مرد و گرامیداشت مقام پدر را به  کلیه ارادتمندان خاندان عصمت وطهارت ازجمله همکاران ارجمند و خانواده های محترم آنان ، تبریک و شادباش عرض می نمایم.

امید است که خداوند منان به برکت این ایام فرخنده ما را همواره در مسیر نورانی وجود مبارک آن حضرت قرار دهد تا بتوانیم تقوی، عدالت پیشگی و اخلاق آن بزرگوار را در گفتار و اعمالمان دنبال نماییم .

 حبیب الله رضایی

مدیرعامل




تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
منبع :


نظرات:

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب می باشد
طراحی سایت  از پارسیان مهر