صفحه اصلی/اخبار/میلاد مظهر صبر و شکیبایی حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستارمبارک باد
پیام تبریک دکترحبیب الله رضایی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت هفته وحدت پیام تبریک دکترحبیب الله رضایی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت هفته وحدت (تعداد بازدید : ۱۲۵۴)

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ربیع الاول، تجلی رحمت الهی بر هستی و طلوع آفتاب حقیقت برسرزمین وحی است. ماهی که دردل خود آبشاری از نور، خنده‌های شادمان خورشید را به زمینیان می‌بخشد و براستی که آثار رحمت و برکت خداوند در این ماه هویداست.

فرا رسیدن ۱۷ ربیع الاول میلاد با سعادت رسول مهربانی و مبشر آگاهی ، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) و ولادت فرخنده رئیس مذهب فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) همچنین هفته ی وحدت، میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را به امام عصر(عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، مردم شریف ایران و پرسنل خدوم و پرتلاش هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب و شرکت های تابعه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

 هفته وحدت مسلمانان میثاق ها را مستحکم و پیمان ها را استوارتر می گردانند و مطمئنا حاصل این پایداری ، اقتدار، عزت، سربلندی و امنیت ایران اسلامی است که با اتحاد و انسجام مردم آگاه و بیدار کشورمان، اعم از شیعه و سنی در قالب یک امت واحد و در راستای آیه شریفه«إِنَّ هذِهِ أُمَّتُكُمْ أُمَّةً واحِدَةً» لبیک گویان و در سایه قرآن کریم این وحدت و همدلی را حفظ می نمایند.

امید است با پیروی از سیره پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و شجره طیبه ، شاهد حاکمیت اخلاق و سربلندی مسلمانان در سراسر جهان باشیم .

 

 

حبیب الله رضایی

مدیرعامل

 



تاریخ: ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
منبع :


نظرات:

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب می باشد
طراحی سایت  از پارسیان مهر